Nejčastější dotazy

Informace o nákupu

Jak zjistím, kdy mi přijde balíček?

Jakmile dojde k předání balíčku s Vaší objednávkou přepravci, přepravce Vás bude informovat o stavu zásilky a očekávanému datumu doručení. Na webových stránkách zvoleného přepravce následně můžete sledovat zásilku online. 

Objednal/a jsem si u Vás zboží, ale nedostal jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali. Jak mám postupovat?

Po dokončení objednávky Vám přijde potvrzovací email Vaší objednávky. V případě, že Vám email nepřišel kontaktujte nás buď na emailovou adresu info@blueroad.cz nebo na telefonní číslo 774 826 668. 

V objednávce jsem zadal/a platbu bankovním převodem, ale údaje nepřišly. Jak mám postupovat? 

Údaje k platbě naleznete v potvrzovacím emailu, který Vám byl odeslán po dokončení Vaší objednávky. Číslo účtu je 2301684716/2010, jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. Pokud si stále nejste jist/a, kontaktujte nás buď na emailovou adresu info@blueroad.cz nebo na telefonní číslo 774 826 668. 

V objednávce jsem zadal/a způsob úhrady platební kartou, ale platba se nezdařila. Co mám dělat? 

K platební bráně se můžete vrátit přes odkaz v potvrzovacím emailu. Pouze na něj kliknete a budete přesměrováni zpět na platební bránu, kde budete moct svou platbu znovu provést. Pokud jste zaregistrovaný na našem e-shopu, tak je možné platbu provést rovněž po přihlášení z přehledu Vašich objednávek.

Posílal/a jsem zboží na reklamaci, ale dosud nemám žádné informace o jejím vyřízení. Kde zjistím informace?

Na vyřízení reklamace je stanovena lhůta 30 dní. Ohledně průběhu reklamace je každý zákazník informován emailem. Pokud si přejete znát stav Vaší reklamace nebo si nejste jisti, zda k nám Vaše zásilka dorazila, kontaktujte nás buď na emailovou adresu info@blueroad.cz nebo na telefonní číslo 774 826 668. 

Vrácení zboží

Jak vrácení zboží funguje?

Pokud nastane situace, že budete chtít zboží vrátit, tak nám zboží pošlete zpět na své vlastní náklady.

Zakoupil/a jsem zboží v akci, nyní je jeho cena odlišná, budu si muset rozdíl doplatit?

Pokud jste si u nás zakoupil zboží v akci a budete ho chtít reklamovat v době, kdy už bude cena vyšší, tak rozdíl těchto cen nedoplácíte.

Je možné zakoupené zboží vrátit?

Ano. Po převzetí zboží od dopravce po objednání z našeho e-shopu začne běžet 14denní lhůta pro vrácení zboží bez udání důvodu. Zboží, které chcete vrátit zabalte společně s dodacím listem a zašlete na adresu Gruzínská 662/12, 100 00 Praha 10. Jestliže jste provedli nákup platební kartou, budou Vám peníze vráceny stejným způsobem. V případě ostatních typů plateb uveďte číslo Vašeho osobního bankovního účtu. V případě, že nastanou komplikace s vrácením peněz nebo zapomenete uvést číslo Vašeho osobního bankovního účtu, tak Vás budeme kontaktovat e-mailem s žádostí o jeho zaslání. 

Mohu vrátit jen část zakoupeného zboží?

Ano, samozřejmě. Postup bude stejný jako u předchozího dotazu.

Kdy dostanu zpět svoje peníze, pokud zboží vrátím?

Zákonná lhůta pro vrácení peněz je 14 dnů od doručení vráceného zboží na naši adresu.