Doprava a platba

Dopravu poskytujeme ZDARMA pro objednávky přesahující částku 1 700 Kč. Výjimkou z dopravy zdarma jsou nadrozměrné produkty (například BOT Nordic stojací lampa 140cm). V případě menší objednávky máte možnost vybrat si z nabídky dopravců, které jsou uvedeny v sekci způsob dopravy.

Způsoby dopravy

Balík do ruky České pošty:

  • Pokud nakoupíte zboží předem, tak poštovné bude 119 Kč, v případě platby na dobírku se jedná o částku 148 Kč.
  • Na adresu uvedenou v objednávce je prostřednictvím České pošty a její služby Balík Do ruky objednaný produkt doručen.
  • Po expedici zásilky bude zboží doručeno během 1-3 dnů.
  • Jestliže Vás doručovatel nezastihne na adrese uvedené v objednávce, tak zásilka bude uložena na příslušné poště a do schránky Vám bude vložena informace, kde se Vaše zásilka nachází.
  • Na poště bývá balíček uchován k převzetí zpravidla 7 dní. Je ovšem možné po domluvě tuto dobu rozšířit až na 15 dní.
  • V případě dotazů týkajících se tohoto způsobu doručení využijte zákaznickou linku České pošty +420 800 104 410 nebo emailovou adresu info@cpost.cz.

 

Kurýrní službou PPL:

  • Pokud nakoupíte zboží předem, tak poštovné bude 99 Kč, v případě platby na dobírku se jedná o částku 128 Kč.
  • Doručení objednaného produktu zařizuje kurýrní společnost PPL na adresu uvedenou v objednávce.
  • Po expedici zásilky bude zboží doručeno následující pracovní den.
  • Při expedování objednaného zboží obdržíte email o předání zásilky přepravci, společně s číslem zásilky a odkazem, kde lze sledovat průběh doručování
  • Ráno před doručením budete kontaktováni kurýrem a potvrdíte si přesné místo a čas doručení.
  • Je možné se domluvit i na změně místa a času doručení.
  • V případě dotazů týkajících se tohoto způsobu doručení využijte zákaznickou linku PPL +420 225 331 500 nebo emailovou adresu info@ppl.cz.

 

Zásilkovna – výdejní místo:

  • Pokud nakoupíte zboží předem, tak poštovné bude 59 Kč, v případě platby na dobírku se jedná o částku 88 Kč.
  • Doprava objednaného produktu bývá obvykle do druhého dne na vybrané výdejní místo Zásilkovny. Seznam výdejních míst s jejich detaily naleznete zde https://www.zasilkovna.cz/pobocky
  • Při expedování objednaného zboží obdržíte email o předání zásilky přepravci, společně s číslem zásilky a odkazem, kde lze sledovat průběh doručování (https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani)
  • Potom co bude Váš balíček doručen na výdejní místo, tak budete informování e-mailem i formou SMS, že je Vaše zásilka připravena. Obdržíte heslo pro vyzvednutí, které slouží mimo jiné i jako doklad pro ověření (zásilka tedy může být vydána i jiné osobě, které své heslo sdělíte).
  • Úložní dobou na výdejních místech Zásilkovny se rozumí zpravidla doba 5 dní. Tuto úložní dobu lze ovšem prodloužit až na 21 dní
  • Na všech výdejních místech je možné platit v hotovosti, na některých místech dokonce i platební kartou.
  • V případě dotazů týkajících se tohoto způsobu doručení využijte zákaznickou linku Zásilkovny +420 216 216 516 nebo emailovou adresu info@zasilkovna.cz.
 
Způsoby platby

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží můžete uhradit následujícími způsoby:

  • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 2301684716/2010, vedený u Fio banka.
  • bezhotovostně platební kartou (VISA nebo Mastercard) prostřednictvím platební brány ComGate.
  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány ComGate.
  • dobírkou v hotovosti při předání zboží. Dobírka je zpoplatněna ve výši 29 Kč.