Doprava a platba

Dopravu poskytujeme ZDARMA pro objednávky přesahující částku 1 700 Kč. Výjimkou z dopravy zdarma jsou nadrozměrné produkty (například BOT Nordic stojací lampa 140cm). V případě menší objednávky máte možnost vybrat si z nabídky dopravců, které jsou uvedeny v sekci způsob dopravy.

Způsoby dopravy

Balík do ruky České pošty:

  • Pokud nakoupíte zboží předem, tak poštovné bude 119 Kč, v případě platby na dobírku se jedná o částku 148 Kč.
  • Na adresu uvedenou v objednávce je prostřednictvím České pošty a její služby Balík Do ruky objednaný produkt doručen.
  • Po expedici zásilky bude zboží doručeno během 1-3 dnů.
  • Jestliže Vás doručovatel nezastihne na adrese uvedené v objednávce, tak zásilka bude uložena na příslušné poště a do schránky Vám bude vložena informace, kde se Vaše zásilka nachází.
  • Na poště bývá balíček uchován k převzetí zpravidla 7 dní. Je ovšem možné po domluvě tuto dobu rozšířit až na 15 dní.
  • V případě dotazů týkajících se tohoto způsobu doručení využijte zákaznickou linku České pošty +420 800 104 410 nebo emailovou adresu info@cpost.cz.

 

Kurýrní službou PPL:

  • Pokud nakoupíte zboží předem, tak poštovné bude 99 Kč, v případě platby na dobírku se jedná o částku 128 Kč.
  • Doručení objednaného produktu zařizuje kurýrní společnost PPL na adresu uvedenou v objednávce.
  • Po expedici zásilky bude zboží doručeno následující pracovní den.
  • Při expedování objednaného zboží obdržíte email o předání zásilky přepravci, společně s číslem zásilky a odkazem, kde lze sledovat průběh doručování
  • Ráno před doručením budete kontaktováni kurýrem a potvrdíte si přesné místo a čas doručení.
  • Je možné se domluvit i na změně místa a času doručení.
  • V případě dotazů týkajících se tohoto způsobu doručení využijte zákaznickou linku PPL +420 225 331 500 nebo emailovou adresu info@ppl.cz.

 

Zásilkovna – výdejní místo:

  • Pokud nakoupíte zboží předem, tak poštovné bude 59 Kč, v případě platby na dobírku se jedná o částku 88 Kč.
  • Doprava objednaného produktu bývá obvykle do druhého dne na vybrané výdejní místo Zásilkovny. Seznam výdejních míst s jejich detaily naleznete zde https://www.zasilkovna.cz/pobocky
  • Při expedování objednaného zboží obdržíte email o předání zásilky přepravci, společně s číslem zásilky a odkazem, kde lze sledovat průběh doručování (https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani)
  • Potom co bude Váš balíček doručen na výdejní místo, tak budete informování e-mailem i formou SMS, že je Vaše zásilka připravena. Obdržíte heslo pro vyzvednutí, které slouží mimo jiné i jako doklad pro ověření (zásilka tedy může být vydána i jiné osobě, které své heslo sdělíte).
  • Úložní dobou na výdejních místech Zásilkovny se rozumí zpravidla doba 5 dní. Tuto úložní dobu lze ovšem prodloužit až na 21 dní
  • Na všech výdejních místech je možné platit v hotovosti, na některých místech dokonce i platební kartou.
  • V případě dotazů týkajících se tohoto způsobu doručení využijte zákaznickou linku Zásilkovny +420 216 216 516 nebo emailovou adresu info@zasilkovna.cz.
 
Způsoby platby

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží můžete uhradit následujícími způsoby:

  • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 2301684716/2010, vedený u Fio banka.
  • bezhotovostně platební kartou (VISA nebo Mastercard) prostřednictvím platební brány ComGate.
  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány ComGate.
  • dobírkou v hotovosti při předání zboží. Dobírka je zpoplatněna ve výši 29 Kč.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení