Mini powerbanka ZDARMA při nákupu nad 2500 Kč

Jak u nás nakoupit

Nakoupit v našem e-shopu je opravdu snadné. Můžete zadat objednávku 2 způsoby:

  1. prostřednictvím svého zákaznického účtu, pokud jste provedli předchozí registraci v našem internetovém obchodě
  2. vyplněním objednávkového formuláře bez registrace. 

Jak probíhá nákupní proces?

Nákup u nás lze shrnout do několika základních kroků

1. Výběr z široké škály našich produktů

Pokud jste si vybrali zboží, které si chcete koupit, tak jednoduše klikněte na políčko “DO KOŠÍKU“. To se nachází hned vedle ceny a množství u produktu, jenž si přejete koupit. Následně se Vámi zvolený produkt objeví v košíku, jenž se nachází v pravém horním rohu. Zde naleznete veškeré informace o Vašem nákupu.

Pokud byste si nebyli jisti s Vaší objednávkou nebo s výběrem vhodného zboží, neváhejte nás kontaktovat na emailovou adresu info@blueroad.cz nebo na telefonním čísle 774 826 668.

2. Platba ve Vašem košíku

Až dokončíte Váš nákup, tak celkový výběr uvidíte ve Vašem košíku, kde si můžete Vaše položky zkontrolovat, upravit nebo dokonce odstranit. Pokud vlastníte slevový kupón, tak ho můžete uplatnit v sekci “SLEVOVÝ KUPÓN:“ Pro pokračování k platbě a způsobu dopravy klikněte na políčko “POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE.“ 

3. Volba dopravy a způsobu platby

 V tomto bodě zvolte způsob dopravy a způsob platby, které Vám budou nejvíce vyhovovat. V případě doručení zboží na Zásilkovnu nezapomeňte vybrat nejbližší pobočku k Vašemu bydlišti. Po zvolení způsobu platby a dopravy můžete konečnou cenu vidět v sekci “REKAPITULACE OBJEDNÁVKY“. Pro pokračování ve Vaší objednávce klikněte na políčko “POKRAČOVAT“.

4. Vyplnění informací o Vás a potvrzení Vaší objednávky

V případě, že jste u nás registrováni, tak se stačí pouze přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak je nezbytné vyplnit informace o Vás a Vaší adrese, na kterou si budete přát doručit Vaši objednávku. Můžete rovněž zadat poznámku pro prodejce kliknutím na stejnojmenné políčko pod sekcí fakturační adresy. 

V sekci “Zůstaňme v kontaktu“ můžete požádat o registraci do našeho e-shopu. Získáte tím spoustu výhod jako například odebírání našeho newsletteru. S ním Vám již žádná novinka, akce či informace o nových produktech neuteče. Nemusíte mít obavy, že bychom Vám zahltili Vaši emailovou schránku. Tato možnost neplatí jen pro registrované uživatele, ale nabízíme ji i pro neregistrované zákazníky.

Nakonec po vyplnění všech políček klikněte na “ODESLAT OBJEDNÁVKU“.

5. Poslání informací o přijetí objednávky

 Po všech těchto krocích je Vaše objednávka vyřízena a bude Vám zaslán potvrzovací email na Vaši emailovou adresu s rekapitulací objednaného zboží, konečnou cenou, způsobem úhrady a odběru a s údaji zadanými ve Vaší objednávce.

Kdyby Vám email do 5 minut od odeslání objednávky nepřišel, tak v případě, že jste registrovaní v našem e-shopu, tak si zkontrolujte, zda jste nezadali špatný email. Pokud registrovaní nejste a nemáte možnost si ověřit správnost zadaného emailu, kontaktujte nás.

6. Odeslání zboží

V momentě odeslání zboží Vás informujeme na Vaši uvedenou emailovou adresu. Termín dodání bude pevně stanoven, až zásilka opustí náš sklad. Pokud nebude zboží na skladě, ihned Vás informujeme na Vaši emailovou adresu.

Zboží Vám pošleme po Vaší objednávce do 48 hodin v pracovní dny.

V momentě, kdy bude Vaše zásilka vyexpedována, Vám zašleme email s informacemi o Vaší zásilce obsahující číslo zásilky kontaktní údaje na zásilkovou službu. Zásilková služba bude disponovat Vaším telefonním číslem, pro případ, že by Vás nezastihla na adrese uvedené v objednávce.

Pokud v avizovaný den nebude Vaše zásilka doručena, neváhejte kontaktovat buď nás anebo přímo příslušnou zásilkovou službu. V momentě předání zásilky dostanete i doklad o zakoupení zboží – faktura. Ta slouží rovněž jako dodací list, tedy na jejím základě je Vám garantována záruční doba.

7. Převzetí zboží

Při převzetí zásilky Vám doporučujeme, abyste přebrali pouze zásilky, které nemají poškozený zevnějšek. Pokud nastane situace, kdy je obal zřetelně poškozen, je nutné o této příhodě sepsat zápis. Reklamaci nelze provést bez písemného dokladu o poškození zásilky.